POLITYKA ZWROTÓW I WYMIANY
PODSTAWOWE INFORMACJE
W pełni to rozumiemy — dostajesz nowe ubrania, przymierzasz je i coś po prostu nie pasuje albo rozmiar jest nietrafiony. Nie martw się, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! Możesz zwrócić produkt, aby otrzymać zwrot pieniędzy, kredyt do wykorzystania w sklepie lub wymianę, pod warunkiem spełnienia określonych warunków.
ZWROTY
Masz 30 dni od momentu otrzymania produktu, aby złożyć wniosek o zwrot. Przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś — nienoszony, nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz również potrzebować paragonu lub innego dowodu zakupu.
Produkty niepodlegające zwrotowi:
- Maski, produkty wykonane na zamówienie i spersonalizowane (chyba że są wadliwe).
- Produkty przecenione oraz karty podarunkowe.
Jak dokonać zwrotu:
Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem contact@dirrtytownclothing.com, aby uzyskać dalsze instrukcje. Zwroty bez wcześniejszego zatwierdzenia mogą nie zostać przyjęte.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
WYMIANA
Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru, masz dwie proste opcje:
Złóż nowe zamówienie - Najlepsze rozwiązanie, jeśli zależy Ci na czasie.
- Zamów odpowiedni rozmiar od razu, aby go zarezerwować. Następnie zwróć pierwotny przedmiot, aby otrzymać zwrot pieniędzy lub kredyt w sklepie. Sprawdź szczegóły w polityce zwrotów.
Zwrot w zamian za kredyt w sklepie - Najlepsze, jeśli nie musisz się spieszyć.
- Odeślij przedmiot do nas. Gdy go otrzymamy, wystawimy kredyt w sklepie w ciągu 48 godzin, który możesz wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Poinformujemy Cię, gdy kredyt będzie gotowy!
Jeśli masz pytania, chętnie pomożemy! 😊
USZKODZONE I NIEPRAWIDŁOWE PRZEDMIOTY
Jeśli uważasz, że otrzymałeś uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni roboczych. Wspólnie rozwiążemy problem i znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Pamiętaj, aby dołączyć numer zamówienia oraz zdjęcia, które pomogą nam szybko Ci pomóc!
ZWROTY & KREDYTY SKLEPOWE
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, przeprowadzimy szybką kontrolę jakości. Po jej zakończeniu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, czy Twoja zwrotka została zaakceptowana. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na pierwotną metodę płatności.
Proszę pamiętać:
- zwroty mogą zająć dodatkowe dni robocze w zależności od czasu przetwarzania przez bank lub firmę obsługującą karty kredytowe.
- Przedmioty objęte rabatem lub zakupione w ramach promocji (np. kupony) kwalifikują się jedynie do kredytu sklepowego, chyba że przedmiot jest uszkodzony lub wysłany błędnie.
- Zamówienia odrzucone przy dostawie kwalifikują się wyłącznie do kredytu sklepowego.
- Zamówienia, które nie zostały dostarczone z powodu nieopłaconych podatków lub opłat, nie kwalifikują się do zwrotu.